BT Hack to aplikacja znana jeszcze ze starszych telefonów takich jak np. Sony Ericsson pozwalający przykładowo zmienić język w telefonie kolegi. Przez bluetooth rzecz jasna. 



Aplikacja po podłączeniu innego urządzenia z Androidem do naszego:
- czytać wiadomości
- dzwonić
- puszczać muzykę
-  zmienić język
- zrobić screenshoota
- posiąść informacje na temat urządzenia


Link do Google Play!
Zapraszamy na nowego bloga!





Więcej screenów:


Jeżeli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach lub na maila: franke777studio@gmail.com

Zapraszamy na nowego bloga!

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dzięki wielkie! Właśnie szukałem tej apki, jutro się zabawimy ;p

Anonimowy pisze...

Mam Samsunga galaxy y i na początku aplikacja się włącza, ale później gdy próbuje się połączyć np. z drugim telefonem (też Samsungiem dotykowym) to ekran robi się czarny i apka się zacina... Jak to zmienić?

Anonimowy pisze...

W szkole się pobawie o_♨

Anonimowy pisze...

Nie chce mi się pobrać a mam samsung galaxy s 5 neo

Chelpus pisze...

Udostępniłeś cenną zawartość w swojej witrynie. Naprawdę zasługujesz na podziękowania ode mnie...

Prześlij komentarz